2020-2021 Bahar dönemi Fen Bilimleri Enstitüsü Öğrenci kayıtları Duyurusu


1- 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Bahar Dönemi Ders Seçimleri 22-26 Şubat 2021 tarihleri
arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam
dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.
2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
3- a) 2020 YKS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan
öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan
Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini
gerçekleştirebilirler.
b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri, öğrenim süresini
aşan Birinci Öğretim öğrencileri, yurt dışından öğrenci kabulü (kendi imkanı) ile öğrenim
gören öğrencilerin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri
için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini ING Bank’ın Türkiye’deki herhangi
bir şubesine elden veya internet bankacılığı ile yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci
katkı payı veya öğrenim ücretinizi yanlışlıkla farklı bir hesaba yatırmış iseniz, öğrenci bilgi
sisteminde kayıt yenileme işlemi ile ilgili ekran açılmayacaktır.)

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “https://www.trakya.edu.tr”
adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya
“https://obs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza
Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş
yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve
şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim
Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu
dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim
Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında
yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak
ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik
yapılabilmektedir.
h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.
ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan öğrencilerimizin, dekontlarını 04
Mart 2021 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.

Bu içerik 19.02.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 85 kez okundu.